همانطور که می دانید عمل بینی از پر طرفداری ترین جراحی های عصر حاضر است. طبیعتا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که چه فاکتور های باعث شده است که جراحی بینی جزو پرطرفدارترین عمل های زیبایی و دارای بهترین نتایج نهایی باشد؟ به طور عمده یکی از مهمترین علل های این اتفاق می تواند انتخاب دکتر خوب برای عمل بینی اهواز باشد. همگی شما از میزان تاثیر تغییر فرم بینی در چهره افراد اطلاع دارید. اما آیا می دانید که کدام دکتر عمل بینی برای شما مناسب است ؟ اصلا اطلاع دارید به چه صورت می توان جراح خوب بینی را برای رینوپلاستی خود در نظر داشت ؟ آیا می دانید چگونه می توان یک جراح خوب را انتخاب کرد ؟ اطلاع دارید که بر چه اساسی می توان بهترین جراح بینی اهواز را شناسایی کرد ؟ اگر در اهواز هستید و به دنبال دکتر خوب برای عمل بینی هستید ، دکتر مینو مددی نیا ، بهترین جراح بینی اهواز را به شما معرفی می کنیم. اما برای آشنایی بیشتر شما با دکتر توصیه می کنیم که نمونه کار ها و تصاویر و فیلم های جراحی بینی ایشان را در مطالب زیر مطالعه کنید و پیگیر باشید که شما نیز همانند زیبا جویانی که توسط جراح خوب بینی ، عمل شده اند نتیجه ای مطلوب و متغایر با سلیقه خود دریافت کنید.

 

هترین جراح بینی در اهواز

 

جراحی زیبایی بینی از آنجا که یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی را دارد. به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب جراح بینی جزء مهم ترین انتخاب کسانی است که قصد انجام جراحی بینی را دارند، چرا که اگر از نتیجه جراحی بینی رضایت نداشته باشند و دچار مشکلاتی شوند باید تا یک سال صبر کنند تا زخم های ایجاد شده از جراحی بینی اولیه بهبود یابد و بعد از آن اقدام به جراحی ترمیمی بینی کنند.

انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز

  • برای انتخاب بهترین جراح بینی اهواز می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی در اهواز درباره آن ها تحقیق کنید و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین جراح بینی بروید.
  • در جلسه مشاوره انتظارات خود را از جراحی زیبایی بینی به جراح بینی مورد نظر خود بگویید تا او شما را به درستی راهنمایی کند.
  • حتما نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کرده و با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت نمایید و میزان رضایت آن ها را از جراحی بینی بسنجید.

جراح بینی :

شاید برای شما نیز همانند دیگر افراد سوال پیش بیاید که به چه شخصی جراح بینی گفته می شود ؟ یا برای شما این سوال مطرح شده باشد که چه نوع تخصصی را دریافت کنند به جراح بینی اطلاق می شوند ؟ برای دریافت و دانستن جواب تمامی این سوالات بهتر است ادامه متن را مشاهده کنید. همانطور که می دانید تمامی پزشک ها یک دوره تحصیل 7 ساله را پشت سر می گذارند و به پزشکی عمومی دست می یابند.

پس از آن در دوره تخصص شرکت کرده و آن دسته از دکتر های که در دوره ENT که همان متخصص های گوش و حلق و بینی هستند ، ورود می یابند بعد از اتمام این دوره تخصصی می توانند فرآیند جراحی بینی را انجام دهند. مازاد بر متخصص های فوق که گفته شد ، جراح پلاستیک نیز این روند را انجام می دهند. به نظر شما نتیجه جراحی بینی کدام دکتر بهتر و با کیفیت تر خواهد بود؟ آیا نتیجه رینوپلاستی هر دو دکتر با یکدیگر یکسان است؟ انتخاب شما جراح پلاستیک است یا متخصص گوش و حلق و بینی ؟ برای دریافت جواب مناسب این قبیل سوالات بهتر است که ادامه متن را پیگیری کنید.

ویژگی های جراح بینی

  • یک جراح بینی باید صبور باشد و زمان کافی برای معاینه و شنیدن انتظارات بیمار از جراحی بینی بگذارد.
  • صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • به اصول ریاضی و زیبایی شناختی آگاه باشد.
  • توانایی تجسم کردن بینی بعد از جراحی زیبایی بینی را داشته باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به آناتومی صورت فرد به او پیشنهاد دهد.
  • با حوصله باشد و تمامی نکات مربوط به جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • توانایی جراحی بینی استخوانی و گوشتی را داشته باشد.

 

 

آیا رینوپلاستی درمانی شکل بینی شما را تغییر می دهد؟

در برخی موارد، رینوپلاستی درمانی با رینوپلاستی زیبایی ترکیب می شود. بسیاری از بیماران این گزینه را انتخاب می کنند. در برخی موارد درمان مشکلات عملکردی بینی بهبودهایی را در شکل ظاهری این اندام نیز بوجود می آورد. برای مثال سپتوپلاستی اغلب می تواند به صاف شدن بینی کج کمک کند.

در طول رینوپلاستی درمانی چه اتفاقی می افتد؟

اتفاقی که در طول رینوپلاستی درمانی رخ می دهد تا حد زیادی به دلیل انجام جراحی وابسته است. اگر فرد به جراحی برای درمان سپتوم کج نیاز داشته باشد، جراح بینی سپتوپلاستی را انجام می دهد. در طول سپتوپلاستی جراح بر روی تغییر موقعیت سپتوم تمرکز می نماید.

در برخی موارد جراح ناهنجاری ها و بدشکلی های ایجاد شده در اثر ضربه یا سرطان پوست را درمان می کند. جراح پلاستیک اغلب پوست را برای پیوند از نواحی دیگر بدن گرفته و به بینی انتقال می دهد.

مثل رینوپلاستی زیبایی در رینوپلاستی درمانی نیز دوره ریکاوری مورد نیاز است. فعالیت هایی از قبیل ورزش، برای چندین هفته بعد از رینوپلاستی باید مورد اجتناب قرار گیرد.

 

 

گزینه های رینوپلاستی

  • رینوپلاستی سنتی : در رینوپلاستی سنتی هر دو روند باز و بسته قابل اجرا می باشد. انتخاب تکنیک مناسب به نیازهای ویژه و ترجیحات بیمار به ویژه صلاحدید جراح بینی وابسته است.
  • رینوپلاستی باز : تحت بیهوشی عمومی یا تزریق درون وریدی انجام می شود. به جراح این امکان را می دهد تا در زمان مخدوش بودن آناتومی، از قبیل حالت مربوط به رینوپلاستی ترمیمی، به طور کامل در سراسر روند به ساختارهای تحت درمان تسلط کامل داشته و آن ها را رویت کند. برش در زیر بینی ایجاد می شود. دلیل اصلی انتخاب این روند توسط دکتر مینو مددی نیا، مناسب بودن آن برای درمان انحراف بینی، درمان مشکلات حاد در نوک بینی و رینوپلاستی ترمیمی پیچیده می باشد.
  • رینوپلاستی بسته : تحت بیهوشی عمومی یا تزریق درون وریدی انجام می شود. احتمال بر جای ماندن و دیده شدن جای زخم بسیار کم است چون همه برش ها در داخل بینی ایجاد می شود. تورم بعد از جراحی در آن اندک است

 

 

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی به فاکتورهایی با توجه به عوامل ذیل تعیین می شود.

  • دستمزد بهترین جراح بینی
  • هزینه بیمارستان و آزمایشات
  • هزینه متخصص بیهوشی
  • هزینه داروها و جلسات معاینه وغیره.

به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

درباره drmadadinia2