جراح بینی خوب

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارند برای اینکه نتیجه ایده آل و مطلوبی را به دست آورند بهتر است به یک جراح بینی خوب مراجعه کنند.

برای انتخاب یک جراح بینی خوب راه های مختلفی وجود دارد پس جای نگرانی وجود ندارد.

به این نکته توجه کنید در صورتی که برای انجام جراحی بینی به یک جراح بینی با تجربه مراجعه نکنید ممکن است از نتیجه جراحی بینی رضایت نداشته باشید و اقدام به جراحی بینی ثانویه کنید.

 

جراح بینی خوب

 

نحوه انتخاب جراح بینی خوب به شرح ذیل می باشد:

برای انتخاب بهترین جراح بینی بهتر است به جراح بینی که در منطقه سکونت تان است مراجعه کنید، چرا که در این صورت به راحتی می توانید جلسات معاینه را مراجعه کنید و در صورت بروز مشکل جراح بینی در دسترس می باشد.

برای انتخاب جراح بینی خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید یا در گوگل به عنوان مثال بهترین جراح بینی اهواز را جستجو کنید.

پس از انتخاب جراح بینی مورد نظرتان حتما برای مشاوره به مطب او رفته و درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری او تحقیق کنید.

نمونه کارهای جراح بینی را در آلبومی که در مطب دارد مشاهده کنید، برای مشاهده نمونه کارهای دکتر مینو مددی نیا می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

درباره مراحل جراحی بینی با او صحبت کرده و سوالاتی که در ذهن دارید را بپرسید.

مراحل جراحی زیبایی بینی :

مراحل جراحی بینی عبارتنداز:

اقدامات قبل از جراحی بینی :

همانطور که گفته شد درباره مراحل جراحی بینی نیز با جراح بینی صحبت کنید، یکی از مهم ترین مراحل در جراحی زیبایی بینی اتخاب جراح بینی می باشد.

پس از آن آزمایشاتی را که جراح بینی برای تان تجویز کرده است را انجام دهید و در روز جراحی بینی همراه خود داشته باشید.

به صورت ناشتا برای جراحی بینی مراجعه کنید.

 

جراح بینی خوب

 

مراحل حین جراحی بینی :

بیمار پس از مراجعه به بیمارستان و آماده شدن توسط متخصص بیهوشی بیهوشی شده و به اتاق عمل منتقل می شود.

جراح بینی خوب پس از بیهوش شدن بیمار با یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته با حفظ عملکرد بینی اقدام به رفع ایرادات بینی می کند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

انتخاب جراح بینی خوب تاثیر زیادی در مطلوب بودن نتیجه جراحی بینی دارد اما برای دستیابی به یک نتیجه درخشان کافی نیست.

چنانچه خواستار یک جراحی بینی موفق با بهترین نتایج و کمترین عوارض هستید می بایست اقدامات زیر را بعد از عمل بینی رعایت نمایید.

تغذیه بعد از عمل بینی

  • به مدت 4 ساعت بعد از این جراحی زیبایی چیزی میل نکنید زیرا ممکن است به دلیل آثار مواد بیهوشی دچار حالت تهوع شوید.
  • فک بالا به بینی متصل بوده و اگر فشاری به آن وارد شود این فشار به بینی منتقل خواهد شد. به همین دلیل فرد باید به مدت 4 روز غذاهای نرم و آبکی خورده و از خوردن غذاهای سفت بپرهیزد زیرا خوردن این غذاها به فک بالا فشار وارد کرده و موجب شدت یافتن ورم بینی خواهد شد.
  • ماده سدیم موجب تشدید تورم بینی می شود، این ماده به میزان زیاد در نمک وجود دارد به همین علت افراد باید از خوردن غذاهای پر نمک و پر ادویه اجتناب کنند.
  • خوردن موادغذایی فیبردار تاثیر زیادی در در تسریع روند بهبود شما دارد بنابراین به میزان زیاد میوه، سبزیجات و آبمیوه های طبیعی و تازه بخورید.
  • مصرف ماهی و میگو را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

جراح بینی خوب

 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

  1. به پشت و طاقباز بخوابید و به هنگام دراز کشیدن زیر سرتان چند بالشت بگذارید، به این ترتیب سر بالاتر از بدن قرار خواهد گرفت. این کار در کاهش تورم بینی موثر است.
  2. ممکن است هنگام خوابیدن به پهلو بینی تحت فشار قرار گفته و به آن آسیب وارد شود لذا از خوابیدن به پهلو خودداری کرده و برای جلوگیری از چرخش ناخواسته، در اطراف خود چند بالشت بگذارید.

رابطه زناشویی بعد از عمل بینی

در حین برقراری رابطه جنسی مقدار زیادی هورمون هیجان در فرد تولید شده و میزان گردش خون در ناحیه صورت و سر افزایش می یابد که این امر در تشدید تورم بینی موثر است.

دیگر مراقبت های بعد از جراحی بینی عبارتنداز:

  • برای سریع تر فروکش کردن تورم بینی به مدت 3 روز بر روی بینی کمپرس سرد و در 3 روز دوم کمپرس گرم بگذارید. این کار را هر یک ساعت یکبار به مدت 15 دقیقه تکرار کنید.
  • تا مدت زمان مقرر شده توسط پزشک از چسب بینی استفاده کنید.
  • استفاده از دخانیات، مشروبات الکلی و استنشاق دود روند ترمیم زخم ها را به تعویق انداخته و موجب تشدید تورم بینی می شود لذا بهتر است به مدت 2 هفته بعد از جراحی بینی از مصرف آن ها بپرهیزید.

 

درباره drmadadinia2