عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی از جمله پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که بر روی دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی با دو روش جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته انجام می شود.

عمل جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت و غضروف ضعیف باشد، دارای غدد چربی فراوان در اطراف سوراخ های بینی می باشد.

معمولا جراحان بینی به افرادی که دارای این نوع بینی هستند و می خواهند عمل جراحی بینی گوشتی انجام دهند توصیه می کنند مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

 

عمل جراحی بینی

 

عمل جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و اسکلت و غضروف محکم باشد، افرادی که دارای این نوع بینی هستند در عمل جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی طبیعی ، مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، مدل بینی شبیه به یک عکس را انتخاب کنند.

 

انواع روش های جراحی بینی به شرح ذیل می باشد:

در جراحي زيبايي بيني ، هر جراح بینی با توجه به مهارت و تبحر خود یکی از روش های جراحی بینی را انتخاب می کند، این روش ها عبارتند از :

  • جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی باز ، بهترین جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از بینی اقدام به اعمال تغییرات بر روی بینی می کند.

در این روش جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی دید بهتری بر روی بینی دارد و می تواند به خوبی مشکلات را رفع نماید.

 

 

  • جراحی بینی به روش بسته

در جراحی بینی بسته ، جراح بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی کند و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود، مدت زمان عمل جراحی بینی با این روش حدود 15 دقیقه کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد.

همچنین میزان تورم و کبودی نیز با این روش کمتر است.

اقدامات قبل و بعد از عمل بینی به شرح ذیل می باشد:

  • بیمار بهتر است به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل بینی از مصرف الکل و دخانیات اجتناب کند.
  • به مدت دو هفته قبل از جراحی بینی و بعد از آن از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • بعد از جراحی بینی از رفتن به مکان های شلوغ که امکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد خودداری کنید.
  • داروهایی را که جراح بینی برای تان تجویز کرده است استفاده کنید.
درباره drmadadinia2