تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی دارند پیش از اقدام به جراحی بینی در انتخاب مدل بینی خود مردد می شوند و می خواهند بدانند که چه تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد، در این مقاله می خوایم به تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی بپردازیم.

جراحی بینی فانتزی

بهتر است بدانید بیشتر بانوان متقاضی مدل بینی فانتزی هستند، در این نوع مدل بینی ، بینی کمی بیشتر کوچک شده و سربالاتر می شود.

افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند بهتر است این مدل بینی را انتخاب کنند چرا که با توجه به ویژگی های این نوع بینی نتیجه بهتری حاصل می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که برای جراحی بینی فانتزی حتماً به بهترین جراح بینی فانتزی مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه ایده آلی را به دست آورید.

همچنین جراح بینی باید به فاصله بین بینی و لب توجه داشته باشد تا بینی خوکی شکل نشود و بینی بیش از حد کوچک نشود که در تنفس بیمار اختلال ایجاد کند.

تناسب بین اجزاء صورت را حفظ کند.

 

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

 

جراحی بینی طبیعی

معمولاً آقایان و افرادی که دارای بینی ها گوشتی هستند این مدل بینی را انتخاب می کنند، در جراحی بینی طبیعی سوراخ های بینی بیش از اندازه کوچک نمی شوند و چین های اطراف بینی نیز حفظ می گردند.

بینی نیمه فانتزی چیست ؟

بینی نیمه فانتزی به بینی گفته می شود که قوس آن از بینی فانتزی کمتر و از بینی طبیعی بیشتر باشد.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی به شرح ذیل می باشد:

عمده تفاوت بینی فانتزی و بینی طبیعی در زاویه بین لب بالا و نوک بینی می باشد که در بینی ها طبیعی حدود 90 الی 95 درجه و در بینی های فانتزی حدود 100 الی 105 درجه است.

همچنین بینی فانتزی و بینی طبیعی در اندازه سوراخ های بینی ، نحوه ایجاد برش ، نحوه بخیه زدن ، قوس بینی ، سربالا شدن ، تغییر ظاهر بینی ، کوتاه یا کم شدن ارتفاع بینی و غیره تفاوت دارند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی به شرح ذیل می باشد:

  • به مدت 48 ساعت از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و تورم استفاده کند.
  • هنگام استراحت و دراز کشیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهید.
  • تا دو ماه از انجام ورزش های هوازی خودداری کنید.
  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز کرده است راس ساعت استفاده کنید.
  • حتما به توصیه های جراح بینی توجه کنید تا نتیجه مطلوب و ایده آلی حاصل شود.

 

 

دکتر مینو مددی نیا

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، حنجره و سر و گردن

جراحی های زیبایی صورت ( جراحی بینیجراحی گوشجوانسازی صورت )

درباره drmadadinia2