جراحی بینی در اهواز

بسیاری از افراد که قصد انجام جراحی بینی در اهواز را دارند به دنبالی یک جراح بینی خوب در اهواز هستند تا با مراجعه به او بتوانند بهترین نتیجه را از انجام آن به دست آورند.

به این نکته توجه داشته باشید که چون جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای جستجو و انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراح بینی اهواز می توانید به مقالات مرتبطی که تهیه شده و در وب سایت خانم دکتر مینو مددی نیا وجود دارد مراجعه کنید.

 

جراحی بینی در اهواز

 

انواع بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی جراحان بینی ، با توجه به ویژگی هایی که بینی دارد آن را به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده است.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و اسکلت محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی طبیعی ، فانتزی ، عروسکی و غیره را انتخاب کنند و نتیجه خوبی از آن به دست آورند.

اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که نوک آن گرد ، پوست ضخیم و اسکلت و غضروف ضعیفی داشته باشد، این نوع بینی همچنین در اطراف سوراخ های بینی دارای غدد چربی فراوان می باشد، معمولا جراحان بینی به کسانی که دارای این نوع بینی هستند مدل بینی طبیعی را پیشنهاد می کنند تا نتیجه خوبی به دست آورند.

 

جراحی بینی در اهواز

 

انواع روش های جراحی بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی با توجه به مهارت و و تجربه خود یکی از روش های جراحی بینی به روش باز یا جراحی بینی به روش بسته را انتخاب می کند.

در جراحی بینی باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید.

اما در جراحی بینی بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

 

 

عوارض جراحی بینی چیست ؟

معمولا کسانی که برای مشاوره به بهترین جراح بینی مراجعه می کنند درباره عوارض جراحی بینی می پرسند که باید به آن ها بگوییم در صورتی که جراح بینی خود را به درستی انتخاب کرده باشند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنند دچار هیچ عارضه ای نخواهند شد.

 

جراحی بینی در اهواز

 

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی

افرادی که قصد انجام جراحی بینی در اهواز را دارند، اگر یک جراح بینی خوب را برای جراحی بینی شان برگزینند ایشان در رابطه با لزوم رعایت نکات قبل و بعد از عمل بینی توضیحات دقیق را به بیماران خواهند داد.

رعایت این اقدامات موجب می گردد تا هیچگونه مشکلی در حین جراحی بینی پیش نیامده و جراحی بینی ایمن باشد، بهترین نتایج از انجام عمل بینی حاصل شود و روند بهبودی سرعت پذیرد.

 

جراحی بینی در اهواز

 

اقدامات قبل از جراحی بینی چیست؟

  • جراح بینی و میزان تجربه و مهارت او بیشترین تاثیر را در رضایت بخش بودن نتیجه جراحی بینی دارند، بنابراین اولین و مهم ترین اقدام قبل از عمل بینی انتخاب بهترین جراح بینی می باشد.
  • صحبت در رابطه با توقعات از جراحی بینی در مرحله بعدی قرار دارد.
  • مصرف سیگار و نوشیدنی های حاوی الکل از میزان اکسیژن خون کم می کنند به همین جهت لازم است افراد 2 ماه قبل از جراحی بینی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنند.
  • مصرف برخی از داروها مانند آسپرین خون را رقیق می کنند و احتمال بروز خونریزی در حین عمل بینی را افزایش می دهند، مصرف این داروها را 2 هفته قبل از جراحی بینی متوقف نمایید.
  • از داشتن آرایش، زدن لاک و به همراه داشتن زیورآلات هنگام مراجعه برای انجام جراحی بینی بپرهیزید.

 

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • با گذاشتن دو بالشت در هنگام خواب از شدت ورم و کبودی بینی بکاهید.
  • قرار دادن کمپرس سرد در 3 روز ابتدایی و کمپرس گرم در 3 روز بعدی روند کاهش ورم و کبودی را سرعت می بخشد.
  • از خوردن موادغذایی سفت پرهیز نموده و غذاهای آبکی مانند سوپ و نرم مانند پوره سیب زمینی میل کنید.
  • اگر احساس درد داشتید از مسکن هایی که پزشک برای تان تجویز نموده استفاده کنید و با این کار موجب تسکین درد خود شوید.

 

جراحی بینی در اهواز

 

قیمت عمل بینی در اهواز چقدر می باشد؟

بسیاری از افراد درباره قیمت جراحی بینی در اهواز و جراحی بینی بصورت اقساط در اهواز سوالاتی می پرسند که باید به آن ها بگوییم جراحی بینی به صورت اقساط ممکن نیست و هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان ، هزینه داروها و غیره تعیین می شود.

 

درباره drmadadinia2