جراحی بینی شبیه به یک عکس

جراحی بینی شبیه به یک عکس : آیا شما عزیزان نیز از داوطلبان جراحی بینی هستید و عکسی از یک مدل بینی که مورد نظرتان می باشد به همراه دارید و علاقه دارید بینی تان به همان شکل تغییر پیدا کند؟ اما باید عواملی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان در نظر بگیرید.

در ابتدا برای انجام جراحی زیبایی بینی لازم است مواردی را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب صحیح جراح بینی می باشد. یکی از جراحان ماهر و زبردست که متخصص گوش و حلق و بینی ، حنجره و سرو گردن و نیز جراح زیبایی صورت ، گوش ، بینی می باشد خانم دکتر مینو مددی نیا هستند.

شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل برای انجام جراحی بینی به مطب مراجعه نمایید و از وی مشاوره های لازم را بگیرید، اما لازم است برای مراجعه به مطب با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

 

جراحی بینی شبیه به یک عکس

 

عوامل تاثیر گذار بر روی جراحی بینی

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم برای رسیدن به نتیجه دلخواه فاکتور هایی مورد نیاز است که برخی از این فاکتور ها شامل : پوست بینی ، نوع بینی ، غضروف بینی ، سن و غیره اگر تمامی این موارد مناسب باشند شما عزیزان می توانید بینی همانند بینی عکس مورد نظرتان داشته باشید.

برای این که متوجه شوید آیا این عوامل برای رسیدن به نتیجه دلخواه مناسب می باشند یا خیر با جراح بینی مورد نظرتان یک جلسه مشاوره داشته باشید. این جلسه کاملا رایگان است و جراح بینی شما را مورد بررسی و اطلاعات کافی برای انجام این جراحی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شاخصه های مورد بررسی در جلسه مشاوره

همانگونه که در مقالات قبلی نیز صحبت کردیم، همه افراد بینی یکسانی ندارند حتی آن دسته از افراد که بینی گوشتی یا استخوانی دارند شدت گوشتی یا استخوانی بودن بینی شان با یکدیگر متفاوت است.

همچنین در این جلسه انحراف یا کجی بینی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از بررسی های انجام شده به بیمار اطلاع داده می شود که آیا نتیجه دلخواه حاصل می شود یا خیر.

مهم ترین شاخصه ای که شما عزیزان نیز از آن مطلع هستید پوست و غضروف بینی می باشد که تعیین کننده نتیجه جراحی بینی می باشد.

ممکن است بینی که شما در عکس انتخاب کرده اید نتیجه جراحی یک بینی استخوانی باشد و بینی شما گوشتی ، به همین دلیل این جلسه مشاوره برای رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

 

دکتر مینو مددی نیا

جراح و متخصص گوش ، حلق و بینی و حنجره و سر و گردن

جراحی های زیبایی صورت ( جراحی بینیجراحی گوشجوانسازی صورت )

درباره drmadadinia2