جراح زیبایی بینی

انتخاب جراح زیبایی بینی یکی از مهم ترین انتخابات کسانی است که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند، چرا که اگر از نتیجه جراحی بینی رضایت کامل را نداشته باشند در این صورت برای انجام جراحی بینی ترمیمی باید تا یک سال صبر کنند تا زخم های ناشی از جراحی بینی اولیه بهبود یابد.

حال این سوال در ذهن افراد ایجاد می شود که چگونه می توان بهترین جراح بینی را انتخاب کرد؟

یک جراح بینی خوب و با تجربه چه ویژگی هایی دارد و غیره.

در ادامه مقاله به پاسخ سوالات فوق می پردازیم.

 

جراح زیبایی بینی

 

نحوه انتخاب یک جراح زیبایی بینی به شرح ذیل می باشد:

  • برای انتخاب یک جراح زیبایی بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل به عنوان مثال بهترین جراح بینی اهواز را جستجو کنید.
  • پس از انتخاب جراح زیبایی بینی مورد نظر حتما برای مشاوره به مطب او رفته و انتظارات خود را از جراحی بینی به او بگوید تا او بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما نمونه کارهای پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید.
  • با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

ویژگی های یک جراح زیبایی بینی خوب به شرح ذیل می باشد:

  • یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و تمامی نکات مربوط به مراحل جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • در صورتی که بیمار درخواست نامعقولی از جراحی بینی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که او متقاعد نشد از جراحی بینی او اجتناب کند.
  • به اصول ریاضی مسلط باشد تا با اندازه گیری های دقیق بتواند بینی را به طور قرینه جراحی کند.
  • دید زیبایی شناختی داشته باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به آناتومی صورت بیمار پیشنهاد دهد.
  • صرفا به فکر منافع خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • در عمل جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی مهارت داشته باشد.
  • در جلسات معاینه زمان کافی را برای معاینه بیمار بگذارد.

 

 

عوامل موثر در دستیابی به بهترین نتیجه از جراحی بینی

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که اگر بهترین جراح زیبایی بینی در شهر خود را برای انجام جراحی انتخاب نمایند به بهترین نتیجه از آن دست خواهند یافت در صورتیکه چنین نیست؛ با وجود اینکه جراح و میزان مهارت و تجربه او تاثیر بسیار زیادی در نتیجه به دست آمده دارد اما تنها عامل موثر در این زمینه نیست. از دیگر عوامل موثر در رضایت بخش بودن نتیجه جراحی بینی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

نوع بینی

بینی ها با توجه به ویژگی های ساختاری شان اعم از میزان استحکام استخوان های بینی، میزان ضخامت پوست بینی و میزان بافت چربی های زیر پوستی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیمی می شوند که در اکثر موارد نتیجه به دست آمده از جراحی بینی استخوانی مطلوب تر از جراحی بینی گوشتی است. افرادی که بینی خیلی گوشتی، بزرگ و با پوست خیلی ضخیم دارند نباید از جراح خود توقع نتایج درخشان را داشته باشند زیرا ویژگی های ذکر شده برای بینی آن ها، محدودیت های فراوانی در امر برطرف کردن مشکلات و فرم دهی بینی را برای جراح ایجاد می نمایند.

میزان مشکلات بینی

هر چه میزان مشکلات بینی بیشتر باشد کار جراح برای برطرف کردن آن ها دشوارتر می شود به نحوی که در برخی از بینی ها با مشکلات حاد و زیاد، امکان رفع تمام نواقص بینی در یک جلسه عملاً غیر ممکن بوده و فرد برای کسب نتیجه دلخواه باید جراحی بینی ثانویه انجام دهد که این موضوع کوچک ترین ارتباطی به میزان مهارت جراح ندارد.

 

 

رعایت مراقبت های بعد از جراحی بینی

نکات و دستورالعمل های بعد از جراحی بینی که دکتر مینو مددی نیا ، جراح بینی اهواز تاکید زیادی به رعایت آن ها دارند از تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در مطلوب بودن نتیجه عمل زیبایی بینی برخوردار هستند. لذا در رعایت این نکات نهایت دقت را صرف کرده و در انجام آن ها کوتاهی نکنید.

در صورت تمایل برای آگاهی از این نکات می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی دکتر مینو مددی نیا مراجعه نمایید.

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح زیبایی بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه پرسنل بیمارستان و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که صرفا بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنید و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

درباره drmadadinia2