یکی از اولین سوالاتی که ذهن افراد متقاضی جراحی گوش را به خود مشغول می نماید این است که جراح گوش خوب در اهواز کیست و چگونه می توانند بهترین جراح گوش در منطقه خود را انتخاب نمایند؟ ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با ویژگی های یک جراح متبحرگوش و نحوه انتخاب او در اختیار شما قرار دهیم. بدین ترتیب در صورتی که قصد دارید قبل از انجام عمل زیبایی گوش خود ، اطلاعلا کافی از میزان تبحر پزشک خود داشته باشید ، پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

جراح گوش خوب در اهواز

 

ویژگی یک جراح گوش خوب در اهواز

جراح حرفه ای گوش ، در واقع در تمام پروسه های جراحی در گوش تبحر دارد ؛ علاوه بر آن در طی تمام عمل های جراحی خود نکات زیر را رعایت می کند:

  • جراحی زیبایی گوش را با حفظ عملکرد طبیعی گوش انجام داده و سلامت فرد برای او در اولویت می باشد.
  • زمان لازم را برای انجام مشاوره با بیمار و اطلاع از انتظارات او از عمل گوش اختصاص می دهد.
  • به اصول زیبایی شناسی واقف می باشد.
  • در مورد داروهای خاصی که بیمار مصرف می کند، ابتلای او به بیماری های مزمن و حساسیت های دارویی وی سوال می کند.
  • در صورت لزوم، آزمایشات و عکسبرداری های لازم را برای شخص تجویز می نماید.
  • خوش برخورد می باشد، در صورت خوش برخورد بودن جراح گوش ، فرد با او احساس صمیمیت کرده و در نتیجه از میزان استرس وی کاسته خواهد شد.
  • سوابق او در زمینه جراحی گوش موفقیت آمیز می باشد.

لزوم انتخاب یک جراح گوش خوب

در صورتی که بیمار برای جراحی گوش های خود یک جراح مجرب گوش و متبحر را برنگزیند، ممکن است عوارضی همچون نامتقارن بودن و تا به تا بودن گوش ها در او ایجاد گردد.

بدیهی است که نتیجه عمل زیبایی گوش توسط یک پزشک مجرب و متبحر رضایت بخش تر و موفقیت آمیزتر از جراحی زیبایی گوش توسط یک پزشک بی تجربه می باشد. بنابراین در انتخاب جراح خود بسیار دقت نمایید.

نحوه انتخاب یک جراح گوش خوب در اهواز

چنانچه قصد انجام جراحی زیبایی گوش در منطقه خود را دارید می بایست بهترین جراح بینی در آن منطقه را انتخاب نمایید.

به طور مثال چنانچه قصد انجام عمل گوش در اهواز را دارید، برای انتخاب یک جراح گوش خوب در اهواز می بایست:

  1. در رابطه با یک جراح خوب و متبحر در اهواز از دوستان و آشنایان خود سوال کرده یا در گوگل به جستجو بپردازید.
  2. از اسامی جراحان گوش خوب در اهواز یک لیست تهیه کنید.
  3. در مورد میزان تحصیلات آن ها تحقیقات لازم را انجام دهید.
  4. به مطب جراحان گوش موجود در لیست رفته و با آن ها صحبت نمایید.
  5. برای مشاهده نمونه کار آن ها به بخش گالری سایت یا صفحه رسمی اینستاگرام شان مراجعه کنید.
  6. بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت آمیز بودن جراحی های گوش انجام شده توسط جراحان بینی صحبت کردن با بیماران قبلی آن ها می باشد.
  7. در صورت حضور بیماران قبلی در مطب جراحان گوش به منظور سنجش میزان رضایت شان از جراحان گوش با آن ها گفتگو کنید.

به این ترتیب بهترین جراح گوش در اهواز یا هر منطقه دیگری را انتخاب نمایید.

 

جراح گوش خوب در اهواز

 

مواردی که جراح گوش خوب در اهواز ، به آن ها توجه دارد !

یک جراح متبحر گوش در فرآیند ترمیمی گوش ها و همچنین رفع بیرون زدگی آن ها تبحر دارد. در صورتی که قصد دارید تفاوت بینی عمل ترمیمی و زیباسازی آن ها را بدانید به ادامه مطلب توجه کنید. در ادامه هر یک از این دو روش زیبایی را جهت رفع هر گونه ابهامی شرح می دهیم.

جراحی ترمیمی گوش توسط جراح گوش خوب در اهواز

هنگامی که گوش دچار شکستگی ، سوختگی ، پارگی یا سوراخ باشد ، همچنین حالت فرم آن به اصطلاح گل کلمی باشد ، جراح با رفع بدشکلی گوش و ایجاد تقارن در آن ها ، مشکلات را طی عمل ترمیمی ، رفع می کند.

جراحی گوش بیرون زده توسط جراح گوش خوب در اهواز

در برخی از افراد به دلیل ژنتیکی یا دیگر مسائل ، گوش به اندازه زیادی رشد کرده است یا فرم لبه آن دچار انحراف شده است. در بعضی از فرم ها نیز دیده می شود که گوش از سر بسیار فاصله گرفته است یا به اصطلاح حالت بیرون زدگی دارد. در چنین مواردی جراح با بررسی علل عارضه ، ابتدا اطلاعات کافی و مورد نیاز را کسب می کند ، سپس با انجام عمل زیبایی گوش ، در صدد رفع آن بر می آید.

  • توجه !

اصطلاح میکروتیا که به معنی عدم رشد کافی گوش ها است فرآیند عمل و هدف متفاوتی با ماکروتیا دارد. ماکروتیا که به معنی رشد زیاد گوش است از دیگر ایرادات ظاهری گوش محسوب می شود. اما نکته واقعی در نگاه و دیدگاه جراح و شناخت دقیق ساختمان گوش است. یک جراح زیبایی گوش حرفه ای نه تنها بر انجام هر دو عمل زیبایی مسلط است ، بلکه با انتخاب ها و تصمیم های درست خود زیبایی را در کنار سلامتی به مراجعه کننده خود هدیه می دهد.

هزینه جراحی گوش

تعیین هزینه جراحی در ناحیه گوش به عوامل بسیاری همچون دستمزد جراح متبحر گوش ، میزان ایرادات موجود در گوش ، هزینه کلینیک و غیره بستگی داشته و تعیین هزینه دقیق پیش از معاینه بیمار امکان پذیر نمی باشد.

جراحی گوش خوب در اهواز

سخن آخر

همانطور که در این مطلب خواندید ، در طول مقاله نکات مهم انتخاب یک پزشک ماهر در زمینه عمل زیبایی گوش را شرح دادیم. همچنین بیان کردیم که لزوم انتخاب یک جراح متبحر چیست و یک پزشک متبحر حین انجام پروسه عمل به چه نکاتی توجه دارد؟

اکنون نوبت شما است. با توجه به نکات گفته شده ، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید  و با مراجعه حضوری ، از عمل های گذشته وی باخبر شوید. شما می توانید با پرس و پو از زیباجویان سایقی که توسط این پزشک عمل شده اند ؛ سوالات خود را بپرسید. همچنین با دیدن فرم گوش آن ها نمونه کارهای موجود در آرشیو پزشک ، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

 

دکتر مینو مددی نیا

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، حنجره و سر و گردن

جراحی های زیبایی صورت ( جراحی بینی – جراحی گوش – جوانسازی صورت )

درباره drmadadinia2