عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی جزء جراحی های پرطرفدار در میان افراد جامعه می باشد، کسانی که قصد انجام جراحی بینی را دارند بهتر است به بهترین جراح بینی مراجعه کنند تا نتیجه مطلوب و ایده آلی را کسب نمایند.

انتخاب جراح بینی جزء مهم ترین انتخاباتی است که فرد متقاضی برای جراحی بینی باید انجام دهد.

در صورتی که جراح بینی خود را به درستی انتخاب نکنید ممکن است از نتیجه آن رضایت نداشته و اقدام به جراحی بینی ترمیمی کنید.

انواع بینی

برای عمل جراحی زیبایی بینی ، جراحان بینی با توجه به ویژگی هایی که بینی دارد آن را به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم کرده اند.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند در عمل زیبایی بینی استخوانی می توانند مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، مدل بینی طبیعی و غیره را انتخاب کنند و نتیجه خوبی به دست آورند.

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، همچنین این نوع بینی دارای غدد چربی فراوان در اطراف پره های بینی بوده و نوک بینی پهن می باشد، معمولا جراحان بینی به کسانی که دارای این نوع بینی هستند توصیه می کنند در عمل جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا بهترین نتیجه را کسب نمایند.

 

عمل جراحی زیبایی بینی

 

انواع روش های عمل جراحی زیبایی بینی به شرح ذیل می باشد:

عمل جراحی زیبایی بینی به دو روش جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود.

در جراحی بینی باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نظر بر روی بینی اعمال می شود.

اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

عمل زیبایی بینی با لیزر

امروزه شاهده تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل زیبایی بینی با لیزر هستیم که باید بگوییم که هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییرات مورد نظر را بر روی اسکلت بینی اعمال کرد.

لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

هزینه عمل جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه عمل جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه آزمایشات و داروها و غیره تعیین می شود.

 

دکتر مینو مددی نیا

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، حنجره و سر و گردن

جراحی های زیبایی صورت ( جراحی بینی – جراحی گوش – جوانسازی صورت )

درباره drmadadinia2