یکی از دغدغه هایی که افراد متقاضی برای انجام جراحی بینی در اهواز دارند انتخاب بهترین جراح بینی اهواز می باشد، در مقاله جراح و متخصص گوش و حلق و بینی دکتر مینو مددی نیا می خواهیم به اهمیت انتخاب یک جراح بینی و ویژگی های آن اشاره کنیم. انتخاب جراح بینی از آن نظر حائز اهمیت می باشد که اگر فرد جراح بینی خود را به درستی انتخاب نکند ممکن است از نتیجه جراحی زیبایی بینی رضایت نداشته باشند و اقدام به جراحی ترمیمی بینی کنند.

 

جراح بینی اهواز

 

دلایل نارضایتی بیمار از جراحی بینی به شرح ذیل می باشد

  • افتادگی نوک بینی
  • نامتقارن بودن بینی
  • بیش از اندازه کوچک و سربالا شدن بینی
  • بیش از اندازه کوچک شدن سوراخ های بینی

انتخاب بهترین جراح بینی اهواز

  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری آن ها تحقیق کنید.
  • پس از انتخاب جراح بینی مورد نظرتان برای مشاوره به مطب او رفته و با او مشاوره کنید.
  • برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را مشاهده کرده و میزان رضایت بیماران او را بسنجید.
  • برای انتخاب یک جراح بینی خوب در اهواز دکتر مینو مددی نیا راه های متفاوتی وجود دارد اما یکی از رایج ترین آن ها پرس و جو از دوستان یا جستجو در گوگل می باشد

تخصص منحصر به فرد و فوق العاده  یک جراح بینی چیست ؟

به طور کلی یک جراح بینی اهواز خوب و با تجربه بالا تمامی حواس و تمرکز خود را بر روی ساختار بینی و دیگر اجزا صورت که بر ایجاد یک هارمونی زیبا نقش دارند متمرکز می کند. جراح با تمرکز بر آناتومی صورت ، طراحی فرم سفارشی بینی زیبا جو و در نظر گرفتن تمامی جوانب با بکارگیری از تکنیک های مناسب بینی افراد ، تخصصی است که تنها یک جراح ماهر از آن بهرمند است. همچنین جالب است بدانید که با پیشرفت علم پزشکی یک جراح بینی حاذق باید با جدید ترین تکنولوژی ها و روش های عمل بینی خود را به روز کند ، بنابراین این اقدام از جمله تخصص های منحصر به فرد یک جراح بینی خوب خواهد بود.

دانش زیبا شناختی یک اصل مهم

طراحی فرم بینی مناسب با صورت زیبا جویان نیازمند یک دانش زیبا شناختی بوده که لازم است جراح در کنار حرفه پزشکی خود از آن بهرمند شود. بنابراین پزشک در کنار انتخاب بهترین تکنیک باید بداند که چه تغییراتی در ظاهر بینی با دیگر اجزا صورت مناسب می باشد.

 

جراح بینی اهواز

 

یک جراح بینی خوب باید در رابطه با چه مواردی آگاهی لازم را داشته باشد ؟

لازم است بدانید که جراح بینی اهواز خوب و ماهر ، باید آگاهی کامل را در رابطه با مراقبت های بعد از رینوپلاستی و قبل از آغاز فرایند جراحی را داشته باشد تا بتواند آن ها را به ور کامل و دقیق در اختیار بیمار خود قرار دهد. بیمار نیز با کسب این اطلاعات به دوره نقاهت کوتاه ، بدون بروز عوارض و خطر و با نتیجه ای خوش آیند و مطلوب مواجه خواهد شد. البته لازم به ذکر بوده ، که بهتر است جراح بینی به طور صادقانه تمامی نکات منفی و مثبت را جهت انجام این پروسه زیبایی به بیمار اطلاع دهد. تا از بروز هر نوع اختلال و عارضه غیر قابل جبران فورا پیشگیری شود.

در انتخاب جراح بینی به نکات ذیل دقت کنید

  • زمان کافی را برای مشاوره و معاینه بینی بیمار بگذارد.
  • صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و تمامی نکات مربوط به جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • جراح زیبایی بینی باید با حوصله باشد و با دقت به انتظارات و صحبت های بیمار گوش کند و او را به درستی راهنمایی نماید.
  • در صورتی که بیمار انتظارات نامعقولی از جراح بینی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که متقاعد نشد از جراحی او اجتناب نماید.
  • جراح بینی اهواز خوب باید به علم زیبایی شناختی آگاه باشد و بتواند بینی را بعد از جراحی بینی تجسم کند تا بهترین مدل بینی را به بیممار پیشنهاد دهد.

 

جراح بینی اهواز

 

تاثیری که یک جراح خوب بر نتیجه جراحی بینی می گذارد

یکی از الزامات جراحی زیبایی که به آن گوش داده نمی شود ، قدرت و تاثیر جراح بینی در اخذ نتیجه مطلوب است. تعداد زیادی از مراجعین در جلسه ویزیت با سوالاتی که از پزشک انتخابی خود می کنند ، از چگونگی و روش انجام این متد ، همچنین مراقبت های قبل و بعد از آن و عوارض این پروسیجر مطلع می شوند. اگر تمام این اطلاعات را با مراجعه به پزشک انتخابی خود کسب کرده اید ، با مشاهده بیماران جراح بینی منتخب خود و رضایت آن ها از عملکرد دکتر ، می توانید به پزشک برگزیده خود اطمینان کنید و تحت جراحی بینی قرار گیرید . به همین دلیل باید نکاتی را در مورد جراح بینی و تاثیری که بر روی نتایج آن خواهد گذاشت را در نظر داشته باشید.

برای اینکه داوطلب به نتایج فوق العاده و دلخواه برسد، باید شرایط جسمی مناسبی را برای این فرایند زیبایی داشته باشد . مهم ترین نکته در این زمینه تاثیر یک جراح بینی خوب است زیرا مسئولیت اصلی این فرآیند بر عهده پزشک است و او تأثیر زیادی در تمام جوانب این  پروسه زیبایی ، یعنی قبل ، حین و بعد از آن  خواهد گذاشت. احتمالاً برای شما هم این سوال پیش می آید که چگونه یک جراح بینی  متبحر می تواند در تمام این موارد تاثیرگزار باشد. در زیر کمی در این مورد توضیح می دهیم.

تاثیر بهترین دکتر زیبایی بینی از این نظر حائز اهمیت است که بتواند مشکلات بینی را به دقت تشخیص دهد و عملکرد خوبی در رفع آن ها داشته باشد.   در واقع باید گفت که پزشک باید بتواند ایرادات و عیوب بینی را به خوبی شناسایی کرده و بر اساس خصوصیات کلی صورت فرد ، نوع مناسب فرم بینی را انتخاب کند.

انتخاب بهترین فرم بینی

یکی از سوالات پرتکراری که بیماران به هنگام مراجعه به مطب دکتر مینو مددی نیا ، جراح بینی اهواز از ایشان می پرسند این است که: بهترین فرم بینی برای ما کدام است؟ برای انتخاب فرم بینی باید موارد زیر را در نظر گرفت:

نوع بینی

اساسی ترین و تاثیرگذارترین عامل در انتخاب فرم بینی، نوع آن است. افرادی که بینی شان گوشتی است تنها قادر به انتخاب فرم بینی طبیعی هستند زیرا استخوان های بینی شان به اندازه کافی مستحکم نبوده و نمی توان تغییرات زیادی را در آن ها اعمال کرد. همچنین به دلیل ضخیم بودن پوست، تغییرات اعمال شده بر روی استخوان بینی به خوبی قابل مشاهده نخواهند بود ولی افرادی که بینی شان استخوانی است با توجه به فاکتورهایی که در ادامه می آوریم می توانند هر یک از سه فرم بینی را انتخاب کنند.

جنسیت

جراحی بینی فانتزی موجب عروسکی به نظر رسیدن چهره خواهد شد که این امر از جذابیت چهره آقایان کم می کند لذا برای آن ها مناسب نیست. بهترین فرم بینی برای آقایان، بینی طبیعی است ولی خانم ها از نظر جنسیتی محدودیتی برای انتخاب فرم بینی ندارند.

ویژگی های صورت و سلیقه فرد

برای دستیابی به بهترین نتیجه از جراحی بینی لازم است تا بهترین جراح بینی دکتر مددی نیا در اهواز را انتخاب کنید، به طور مثال اگر در اهواز زندگی می کنید با انجام تحقیقات دقیق بهترین جراح بینی اهواز را انتخاب نموده، انتظارات خود را با ایشان مطرح کرده و انتخاب بهترین فرم بینی را به او بسپارید. بهترین جراح بینی یا هر شهر دیگری سلایق شما را در نظر گرفته، از بینی و زوایای مختلف بینی و چهره عکس تهیه کرده و نسبت بین اجزا را مورد بررسی قرار می دهد و با اشراف کاملی که بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی دارد بهترین فرم بینی را برای تان انتخاب می کند.

 

جراح بینی اهواز

 

اقدامات قبل از جراحی بینی در اهواز با دکتر مددی نیا

دستورالعمل های زیر برای داشتن یک تجربه بی خطر و نتیجه خوب از جراحی بینی الزامی می باشد.

  • از پوست خود خوب مراقبت کنید؛ مراقبت صحیح از پوست فاکتور مهمی در چهره کلی و کیفیت پوست شما به شمار می آید. این شامل تمیز کردن ملایم پوست، مرطوب کردن صحیح و استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب با طیف spf30 می باشد.
  • تغذیه خوب؛ در طول هفته قبل از جراحی، خوب غذا بخورید. داشتن یک رژیم غذایی سالم و متوازن الزامی می باشد.
  • سیگار کشیدن را ترک کنید؛ سیگار کشیدن می تواند تا حد زیادی توانایی بهبود شما را مختل کند. شما باید حداقل 4 هفته قبل از جراحی، استعمال سیگار و محصولات وابسته به نیکوتین را کنار بگذارید.
  • یک سبک زندگی سالم را دنبال کنید؛ در طول هفته های قبل از جراحی، برای سالم بودن و رعایت بهداشت تمام تلاش خود را کنید.

آیا تفاوتی میان جراح بینی اهواز خانم ها و آقایان وجود دارد ؟

پروسه جراحی زیبایی بینی در خانم ها و حتی آقایان ، نیازمند مهارت و تجربه بالای جراح رینوپلاستی می باشد، در نتیجه زیبا جویان باید در انتخاب جراح رینوپلاستی خود دقت بسیار بالایی داشته باشند. یک جراح حاذق با توجه به اطلاعات کافی که از چهره و ساختار بینی بانوان دارد ، می داند که فرآیند رینوپلاستی در آن ها بسیار ظریف و مینیاتوری خواهد بود. در نتیجه با بکارگیری از بهترین روش های روز دنیا و تشخیص درست پزشک ، بانوان می توانند به نتیجه ای بی نظیر از جراحی بینی خود دست یابند.

نکته : جالب است بدانید که اغلب بانوان کاندیدای انجام جراحی بینی به روش های فانتزی و نیمه فانتزی می باشند در صورتی که در آقایان این گونه نخواهد بود.

تفاوت بسیار زیادی میان جراحی بینی خانم ها و آقایان وجود ندارد ، اما باید بدانید که تفاوت های آناتومیکی در هر یک از افراد سبب شده است تا اهداف دنبال شده در هر یک از آن ها با دیگری متفاوت باشد. ساختار چهره بانوان بسیار ظریف است که آن ها را به سمت جراحی های فانتزی و نیمه فانتزی سوق می دهد ، در صورتی که این ساختار در چهره آقایان جدی تر می باشد ، به همین منظور جراحی بینی به روش های فانتزی و نیمه فانتزی همراه با کوچک کردن بیش از حد ساختار بینی و نوک تیز آن نتیجه ای مطلوبی نخواهد داشت. در واقع آقایان کاندیدای جراحی بینی طبیعی هستند ، تا فرم بینی با ساختار صورت آن ها هماهنگی و هارمونی های لازم را داشته باشد. البته این به معنای عدم انجام رینوپلاستی به روش های فانتزی و نیمه فانتزی نمی باشد ، زیرا عده ای از آقایان تمایل به انجام جراحی بینی عروسکی و نیمه فانتزی را نیز دارند ، که در صورت صلاح دید جراح این موارد در پروسه جراحی بکار گرفته خواهد شد.

طی رینوپلاستی چه المان هایی را باید در جراح بینی در نظر داشته باشیم ؟

  1. لازم است تا پزشک در ابتدا سلامت بیمار و عملکرد تنفسی را در اولویت قرار دهد و هر گونه اقدام لازم در این زمینه را رعایت کند.
  2. بهتر است بینی هر فرد با توجه به دیگر اجزا صورت تغییرات لازم را داشته باشد ، تا ساختار بینی با چهره افراد هماهنگی لازم را داشته باشد.
  3. پزشک باید به انتظارات بیماران خود که در جلسه مشاوره آن ها را بیان می کنند ، اهمیت بدهند و در صورت وجود انتظارات واقع بینانه آن ها را در طی جراحی زیبایی بینی لحاظ کند.
  4. بینی های کوچک ، نشان دهنده زیبایی نمی باشد ، در نتیجه جراح و متخصص گوش و حلق و بینی از کوچک کردن بیش از حد بینی خودداری می کنند ، زیرا اغلب افراد با بینی های فانتزی و نیمه فانتزی دچار مشکلات تنفسی متعددی نیز خواهند شد .
  5. بسیار ضروری است که جراح  وجدان کاری و اخلاق حرفه ای نیز داشته باشد و در تمامی مراحل آن را فراموش نکند.
  6. پزشک باید در جلسات مشاوره با بیمار خود صادق باشد و تمامی توصیه های لازم را جهت کسب نتایج موفق از عمل زیبایی بینی در اختیار بیماران خود قرار دهد.
  7. قطعا تمامی زیبا جویان سوالاتی را در رابطه با فرایند رینوپلاستی خود خواهند داشت ، که لازم است جراح به تمامی سوالات بیماران خود پاسخ دهد.
  8. یک جراح بینی خوب باید مسئولیت پذیر باشد و وضعیت و سلامت بیمار خود را بعد از اتمام جراحی در نظر بگیرد و مسئولیت هر گونه اشتباه و خطا به وجود آمده را بر عهده بگیرد.
  9. یک پزشک ماهر باید بتواند اطمینان و رضایت مراجعین خود را به خوبی جلب کند ، تا با خیالی آسوده جراحی خود را به ایشان بسپارند.

قیمت عمل بینی در اهواز چقدر می باشد ؟

قیمت عمل بینی با توجه به دستمزد جراح بینی اهواز ، هزینه های بیمارستان یا مطب ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود. به این نکته در جراحی زیبایی بینی توجه داشته باشید که صرفا بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و جراحی بینی خود را به او نسپارید.

درباره drmadadinia2