جراح بینی در اهواز

امروزه رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در ایران می باشد، افرادی که در اهواز زندگی می کنند و قصد انجام جراحی بینی دارند این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که بهترین جراح بینی در اهواز کیست؟

بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان او را انتخاب کرد؟

در این مقاله قصد داریم درباره جراح بینی در اهواز و نحوه انتخاب آن بپردازیم.

 

جراح بینی در اهواز

 

بهترین جراح بینی کیست و چه ویژگی دارد؟

  • بهترین جراح بینی کسی است که سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و صرفاً به فکر منافع شخصی خود نباشد.
  • به علم زیبایی شناختی آگاه باشد و توانایی تجسم بینی بعد از جراحی زیبایی بینی را داشته باشد.
  • به اصول ریاضی مسلط باشد.
  • توانیی جلب اعتماد بیمار را داشته باشد چرا که اعتماد به جراح بینی رابطه مستقیم با رضایت بیمار از نتیجه جراحی بینی دارد.
  • در جراحی بینی استخوانی ، جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی طبیعی ، جراحی بینی فانتزی و غیره توانایی و مهارت داشته باشد.
  • از نظر زیبایی تفاوت بین جراحی بینی مردان و جراحی بینی بانوان را بداند.
  • با صبوری اقدامات قبل از جراحی بینی و مراقبت های بعد از جراحی بینی را به فرد توضیح دهد.

 

جراح بینی در اهواز

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • اکثر افراد متقاضی جراحی زیبایی بینی نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب را می دانند اما این مقاله کمک می کند تا فرد به صورت صحیح بهترین جراح بینی را انتخاب کند و از نتیجه جراحی بینی رضایت داشته باشد، چرا که با انتخاب نادرست جراح بینی و رضایت نداشتن بیمار از جراحی بینی ، اقدام به جراحی بینی ترمیمی می کند.
  • برای انتخاب جراح بینی خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل بهترین جراح بینی اهواز را جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر درباره سوابق کاری او تحقیق کرده و میزان رضایت بیماران او را بسنجید.
  • نمونه کارهای جراح بینی را در آلبومی که در مطب دارد مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر مینو مددی نیا می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

 

جراح بینی در اهواز

 

جراحی بینی

همانطور که گفته شد انتخاب جراح بینی جزء مهم ترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند، در ابتدای مقاله درباره نحوه انتخاب جراح بینی و ویژگی های او صحبت کردیم حال در ادامه مقاه می خواهیم درباره جراحی بینی ، انواع بینی ها و غیره صحبت کنیم.

انواع بینی

جراحان بینی ، بینی را بر اساس ویژگی هایی که دارد به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده است.

 

 

جراح بینی در اهواز

 

  • بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و اسکلت محکم باشد، در جراحی بینی استخوانی به دلیل اینکه پوست نازک است تغییرات به خوبی قابل مشاهده می باشد و به همین علت است که افراد دارای این نوع بینی می توانند مدل بینی طبیعی ، فانتزی یا عروسکی و غیره را انتخاب کنند.

  • بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، این نوع بینی همچنین دارای غدد چربی در اطراف سوراخ های بینی می باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند و می خواهند جراحی بینی گوشتی انجام دهند بهتر است توجه داشته باشند که برای به دست آوردن نتیجه ایده آل مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند و از انتخاب مدل های بینی فانتزی و غیره پرهیز نمایند.

 

جراح بینی در اهواز

 

شناخت جراح بینی از علم ریاضی و زیبایی شناسی چه تاثیری در نتیجه عمل بینی دارد؟

برای انجام جراحی بینی لازم است تا صورت فرد در ابتدا به دقت بررسی شود، به همین منظور جراح بینی اقدام به تهیه عکس از زوایای مختلف صورت شخص و بینی او می نماید.

پس از مشخص شدن نسبت اجزای صورت فرد، جراح بینی مناسب ترین فرم بینی را برای او در نظر خواهد گرفت.

اگر جراح بینی از اصول زیبایی شناسی آگاه نباشد ممکن است به طور مثال بینی فردی که فاصله لب و بینی او زیاد است را به فرم فانتزی جراحی کند که در این صورت با سربالا شدن بینی ، فاصله محل مورد نظر بیشتر شده و زیبایی او تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

همچنین یک جراح بینی واقف بر اصول زیبایی شناسی و ریاضی می داند که بینی طبیعی مناسب ترین فرم بینی برای آقایان و همینطور خانم هایی است که اجزای صورت آن ها درشت می باشد.

جراحی کردن بینی افرادی با اجزای صورت درشت به فرم فانتزی ، تناسب اجزای صورت آن ها را به هم ریخته و ممکن است موجب نازیبایی شان شود.

بنابراین افراد ساکن اهواز ضمن انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز می بایست او را از انتظارات خود از جراحی بینی آگاه کرده و به ایشان اعتماد نمایند.

یک جراح بینی خوب توقعات بیمار، نوع بینی و ویژگی های صورت فرد را در نظر گرفته و سپس بینی او را به بهترین فرم جراحی خواهد کرد.

سن مناسب جراحی بینی

با تکمیل رشد بینی افراد و رسیدن آن ها به بلوغ فکری می توان اقدام به انجام جراحی بینی نمود، به همین دلیل سن مناسب جراحی بینی در خانم ها پایان 16 سالگی و در آقایان پایان 17 سالگی می باشد.

 

جراح بینی در اهواز

 

عوارض جراحی بینی

در صورت انتخاب بهترین جراح بینی هر منطقه به طور مثال بهترین جراح بینی در اهواز ، تنها مقداری کبودی، ورم و التهاب در بینی بروز خواهد یافت که کاملاً طبیعی است.

اقدامات قبل از جراحی بینی

بهترین جراح بینی در اهواز یا هر شهر دیگری پیش از جراحی بینی برای افراد در رابطه با میزان اهمیت مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی صحبت کرده و این جراحی بینی را تنها برای افرادی انجام می دهد که شرایط جراحی را داشته و اطمینان داشته باشند که این نکات و دستورالعمل ها را رعایت خواهند نمود.

در وهله اول مطمئن شوید که شرایط لازم برای جراحی بینی را دارید

افراد زیر مناسب ترین کاندیدا برای انجام این جراحی زیبایی می باشند:

  • اشخاصی که بینی شان درای ایرادات ظاهری است؛ اطمینان حاصل کنید که بینی تان واقعاً ایراد داشته و ایرادات مشاهده شده از جانب شما به دلیل ابتلا به اختلالاتی همچون خودبدشکل پنداری یا وسواس نباشد.
  • افرادی که به مصرف دخانیات و مشروبات الکلی اعتیاد ندارند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار ندارند.
  • اشخاصی که از نظر جسمی و روحی در شرایط مساعدی قرار دارند.
  • افرادی که از جراحی بینی خود توقعات منطقی و معقول دارند.

 

 

دیگر اقدامات قبل از جراحی بینی عبارتنداز:

  1. با توجه به اینکه جراح تاثیر زیادی در نتیجه جراحی بینی دارد لذا با در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون باوجدان بودن، ماهر و باتجربه بودن، برخورداری از قدرت تصور زیاد، خوش برخورد بودن، تسلط بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی و غیره بهترین جراح بینی در اهواز یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید را انتخاب کنید.
  2. به سوالاتی که پزشک از شما در رابطه با وضعیت سلامت تان می پرسد پاسخ صادقانه داده، آزمایشات و عکسبرداری هایی که برای تان تجویز می کند را نیز در اولین فرصت انجام دهید.
  3. مصرف نوشیدنی های الکل دار و دخانیات نه تنها موجب کم شدن میزان اکسیژن خون و ایجاد مشکل در حین جراحی می شوند بلکه سیستم ایمنی را نیز تضعیف نموده و به این ترتیب منجر به ایجاد اختلال در روند بهبودی افراد می گردند. بنابراین بهتر است به مدت 14 روز قبل از جراحی بینی از مصرف این مواد دست بکشید.
  4. برخی داروها همچون وارفارین و آسپرین موجب ایجاد مشکلات انعقاد خون در افراد می شوند لذا افراد باید به مدت 2 هفته قبل از جراحی بینی از مصرف آن ها دست بکشند.
  5. یکی از نکاتی که افراد باید بعد از جراحی به آن توجه زیادی کنند مراقبت از چسب و اسپلینت بینی به مدت 1 هفته می باشد، استحمام یکی از مواردی است که ممکن است با انجام آن به اسپلینت و چسب بینی آسیب وارد شود لذا شب قبل از جراحی بینی حمام کنید تا چند روز بعد از جراحی بینی نیاز به استحمام نداشته باشید.

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه های بیمارستان ، هزینه آزمایشات و غیره تعیین می شود.

درباره drmadadinia2