بهترین جراح بینی اهواز

جراحی زیبایی بینی از جمله پرطرفدارترین جراحی های در دنیا می باشد، افرادی که قصد انجام جراحی بینی دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین جراح بینی مراجعه کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که هزینه را ملاک انتخاب جراح بینی قرار ندهید و درباره جراح زیبایی بینی تحقیق کنید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در جراحی بینی دید واقع بینانه ای داشته باشید.

 

بهترین جراح بینی

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی :

  • اولین نکته در جراحی بینی این است که به جراح بینی مراجعه کنید که نزدیک محل سکونت شما باشد تا در صورتی که دچار مشکل شدید به راحتی به او دسترسی داشته باشید.
  • برای انتخاب جراح بینی خوب از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا به عنوان مثال بهترین جراح بینی اهواز را در گوگل جستجو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی برای مشاوره به مطب آن ها بروید و با آن ها درباره انتظارات خود صحبت کنید.
  • نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری و شهرت او تحقیق کنید.
  • میزان رضایت بیماران او را بسنجید.

ویژگی های بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • یک جراح بینی خوب باید اصول و قواعد ریاضی را بداند و بتواند بینی را بعد از جراحی زیبایی بینی تجسم کند تا بهترین مدل را با توجه به آناتومی بینی به بیمار پیشنهاد دهد.
  • باید صبور باشد و تمامی مراحل جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • تجربه و مهارت جراحی بینی استخوانی و بینی گوشتی داشته باشد.
  • جراح بینی نباید صرفا به فکر منافع شخصی خود باشد و باید سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • جراح بینی باید زمان کافی را برای معاینه و ویزیت بیمار بگذارد و آزمایشات مورد نیاز را برای او تجویز کند.
  • درباره مراحل جراحی بینی به بیمار توضیح دهد.

 

 

انواع بینی:

ضخامت پوست در افراد و نژادهای مختلف یکسان نیست. ضخامت پوست مربوط به غدد چربی است، افراد دارای پوست ضخیم معمولاً پوست چربی نیز دارند و همین امر موجب می شود تا شکل غضروف بینی از خارج به درستی قابل مشاهده نباشد.

نوع بینی یکی از عوامل موثر در میزان موفقیت جراحی و فرم دهی بینی است که بر اساس میزان ضخامت پوست و میزان استحکام استخوان های بینی به دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شود.

بینی استخوانی:

پوست در این نوع بینی نازک تر است، چربی کمتری دارد و به طور معمول جای آکنه ندارد.

غضروف همچنین بزرگ تر و محکم تر می باشد. بینی استخوانی می تواند انواع مختلفی از جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی را انجام دهد.

جراحی بینی استخوانی راحت تر است زیرا غضروف بیشتری دارد که ترمیم آن را آسان تر می کند.

بینی استخوانی به دلیل ویژگی هایی مانند پوست نازک و استخوان محکم ایده آل ترین بینی برای جراحی است و در صورت انتخاب یک جراح بینی متبحر، در این جراحی نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

 

 

بینی گوشتی:

از ویژگی های این بینی می توان به پوست ضخیم و چرب و دارای جوش و همچنین ضعف غضروف اشاره کرد. نوک بینی معمولاً شکل ناخوشایندی دارد و سوراخ های بینی پهن است. بینی گوشتی پوست ضخیم تری نسبت به بینی استخوانی داشته و غضروف آن ضعیف تر است.

حین جراحی باید یک پایه غضروف خوب در بینی گوشتی ساخته شود، زیرا مقدار غضروف کمتر ازبینی استخوانی است.

پزشک اغلب بافت غضروف را از قسمتی از بینی و در برخی موارد گوش یا دنده بیمار برمی دارد و به قسمت دیگر منتقل می کند. در واقع بافت در یک قسمت کاهش می یابد و در قسمت دیگر افزایش یافته و تقویت می شود.

بر خلاف گذشته افزودن یا کم کردن بافت در این نوع بینی به خودی خود احتمال بازگشت بینی به حالت قبل از عمل را افزایش نمی دهد. اما اگر تجمع پایه غضروف یا تقویت غضروف در بینی گوشتی به درستی انجام نشود، نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت.

پوست بینی و بافت های نرم زیرین که حاوی مقداری چربی و غدد است به دلیل نداشتن پایه مناسب تغییر شکل می دهد و گاهی اوقات یک بافت اضافی باعث ایجاد تغییر شکل در نوک بینی می شود. جراحان توصیه می کنند افرادی که بینی های گوشتی دارند جراحی طبیعی بینی انجام دهند. زیرا جراحی بینی فانتزی به دلیل ضخامت زیاد پوست و ضعیف بودن غضروف و استخوان ها ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.

مراحل جراحی بینی :

مراحل جراحی بینی شامل انتخاب جراح بینی ، اقدامات قبل از جراحی بینی ، مراحل روز جراحی بینی ، مراقبت های بعد از جراحی بینی می باشد که در مقاله ای جدا گانه درباره آن ها توضیح داده ایم و برای کسب آگاهی بیشتر می توانید به آن مراجعه کنید.

هزینه جراحی بینی به شرح ذیل می باشد :

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه های بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.

درباره drmadadinia2