اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی : بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک ، راهی برای رهایی از مشکلات پلک که با افزایش سن ظاهر می شوند و باعث پیرتر نشان دادن چهره افراد است ، می باشد.

با بیشتر شدن سن در فرد ، پلک بیشترین تغییر را با مشکلاتی همچون افتادگی پلک ، ورم زیر چشم و خطوط ریز در نواحی پلک نشان می دهد که بلفاروپلاستی راه درمان این مشکلات است.

بلفاروپلاستی پلک پایین و بلفاروپلاستی پلک بالا ، با تغییر دادن ظاهر پلک و زیباتر شدن آن،  باعث می شود فرد دارای چهره ای چند سال جوان تر از سن واقعی خود شود.

افرادی که به دلیل کهولت سن ، پلک های شان دارای تغییراتی چون تورم ، چین و چروک و غیره شده و افرادی که از کودکی مشکل افتادگی و تورم پلک داشته اند ، برای عمل زیبایی پلک مناسب هستند.

سن مشخصی برای جراحی بلفاروپلاستی وجود ندارد و هر فردی در هر سنی (حتی در سن 25 سالگی ) دچار تغییر در پلک شد ، می تواند این عمل زیبایی را انجام دهد.

قبل از انجام جراحی زیبایی پلک در طی یک جلسه مشاوره بیمار با جراح پلک ، تمام سوالات بیمار پاسخ داده شده و جراح پلک نیز نکات و مواردی که برای توقعات غیر واقعی است را رفع می کند.

 

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

 

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی :

هر عمل زیبایی دارای یکسری اقدامات قبل از عمل است که اقدامات قبل از بلفاروپلاستی شامل موارد زیر می باشد:

بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین  از نظر بافت و کیفیت پوست ، تقارن پلک ها ، افتادگی پلک ، پف زیر چشم و دیگر معاینات ضروری توسط جراح ، ارزیابی می شود.

برای مشاهده بهتر تغییرات قبل از بلفاروپلاستی و بعد از انجام آن ، توصیه می شود از خود عکس بگیرید.

مصرف هرگونه دارویی حداقل دو هفته پیش از عمل باید قطع شود و اگر مجبور به استفاده از آرام بخش شدید ، فقط مجاز به  استفاده از استامینوفن هستید.

تمام سوابق عمل های بیمار پیش از بلفاروپلاستی به جراح اطلاع داده شود.

مشکلاتی چون خشکی چشم ، اختلال درغده تیروئید و دیگر بیماری ها به جراح پلک گفته شود.

تمام حساسیت های دارویی بیمار اطلاع داده شود.

بیمار به هیچ وجه نباید مواد آرایشی روی پوست داشته باشد لذا بهتر است قبل از جراحی حمام کرده باشند.

استفاده از مکمل های غذایی و دارویی مانند ویتامین E  ، A و غیره به جراح اطلاع داده شود.

آزمایش های دیابت ، هپاتیت ، فشار و قند خون و دیگر آزمایش های مورد نیاز که جراح می گوید باید انجام شود و نتایج را با جراح پلک در میان گذاشت.

درباره drmadadinia2